Dagarna

 
 
 
 
 
Sådärja, nu är mina två datorer påväg upp mot Linköping för att förhoppningvist rädda innehållet med kort från hela barnens uppväxt. Annars är det bara blogg och FB bilderna som jag har kvar. Kommer bli galet ledsen om de inte går att rädda. Men håller alla tummar å tår här hemma!
 
De där med någon upplagt träning inför tävling har de inte heller blivit.
Då både någon maginfluensa, förkylningar, hosta och feber och tagit sig igenom våra kroppar.
 
I Fredas hämta jag hem Linn, äntligen, blev en trevlig kväll med mycket grill och tjöt. När vi passa på att lämna henne, fick Johan studera deras skogsträdgård och blir mer än allt såld på detta. Vilket underbart ställe dom skapat! Kidsen var inte alls så intresserad av hästarna som jag hade hoppats. Man kanske får ta det lite pö om pö, eller helt enkelt köra den hårda vägen och köpa en lite polle åt dom en dag.
 
 
Johan vill hemskt gärna ha får, och grisar.
Medans jag vill ha hästar och getter. Samtidigt som tankarna på att i framtiden åka ut i världen å resa.
Planerna är många, och svåra att ta. Det finns alltid en bra tanke bakom varje val. och medans vi funderade passa vi på att fortsätta snickra ihop våra kanininhägnader så dom kan få gå ut å beta!
Vi gjorde dom extra stora, och enligt jordsbruksverkets regler för år 2019. Kändes liksom lika bra.
 
Stoppade in några vaktelägg i kläckaren också. Hujjedamejj vad jag är förväntansfull!
 
Lördagen hade jag systerkväll, med god mat, snacks, tjöt, och lite tv:spel.
Väldans trevligt, medans J, grillade med Sussane.
 
Söndagen var de kosläpp på Uddetorp. Vi försov oss som vanligt och kom dit när alla kor var ute. Tog oss iaf en bulle eller två innan vi rullade hemmåt igen.
 
Idag var jag hemma med kidsen, vi har bakat, gett Johan frukost på sängen, och Ida har kommit en sväng med Hilevi. Nu slagga för ännu en jobbvecka. Adios!