Alla hjärtans dag!

 
 
 
 
Varför finns ett system som verkligen A L D R I G funkar?
Ni förstår nog vilket jag pratar om. Den omtalade FÖRSÄKRINGSKASSAN.

Hade jag inte haft två ungar, och ska försöka mig på att likna någon klok modersfigur så hade dom ***** allt fått veta både de ena och de andra vad jag tycker om dom just nu och deras helvetessystem som bokstavligt talat ALDRIG funkar. Försäkringskassan som evigt lovar - men aldrig håller. Men för att inte låta allt för pessimistisk så har det ju vart det "heliga" alla hjärtans dag idag.
 
Fick blommor och choklad, samt den största Redbullen man kan hitta!

Eftersom Johan vart så hurtig fick jag ju ta mig i kragen och knåpa ihop nått bra.
Blev frukost på sängen, ala hjärtkorvar, stekt ägg, toast med mozzarella, tomat och pepparkorv.
Pricken över it ett fat med rosenskärda jordgubbar, och två bakelser påh!
Deh ni, frugan kan!
 
Sen bjö jag mammsen på pannkakor, för hon var så himla snäll å lägga barnen idag, då jag fick åka till Johans jobb med en ny bil. Tre bilar som gått i kras för oss. Turen är än inte på vår sida. Och om jag tyckt att han där ovan testat oss till de yttersta förut, så har han nu fått priset.
 
Dags att byta bilmärke.

På tal om helt annat, just nu på alla hjärtans dag får jag ett samtal om jobb, så imorgon börjar jag provjobba och se om det kan va nått skojsigt som passar mig och min familj.
 
 
I övrigt missa jag sista chansen för Malmö utställningen med Kid.
Och Skåneland känns milsvis bort.
#1 - - Ewa :

Tycker också ni har haft era prövningar men jätteglad att du fått jobb som du ska provjobba på. Hoppas det blir något bra. kram på alla hjärtans dag.❤️❤️