Agilitytävling!

 
Vilken tävlingsdag!

Som vanligt leverarade Lidköpings BK med gudomlig priser, så det är alltid roligt att tävla för hemmaklubben!
4 påsar foder, ett regntäcke, flertalet presentkort, choklad, tuggben till odjuren och säkert något mer jag redan glömt. Hundarna presterade på topp minsann!

Emo vann båda sina lopp i helgen!
Ru gick med vinst i ett av loppen!
Saiko gick bra. men diskade sig. Hunden går bra, husse tänkte lite fel bara ;)
Har även debuterat med Kid.
Hon var snabb som satan, och det blev några missar så vi diska oss i båda loppen men tog oss igenom banan med fart och glädje!, hon höll ihop bra utan att springa ärovarv hela tiden ;) 

Numera bor även två andra kineser hemma hos oss en vecka, och jag fick äran att debutera med All you wanted Bride of Chucky "Jodie" Och vilken pingla, snabb som satan och mycket snabbare än mamma Ru. Kommer defintivt bli något bra av den tösen, eftersom vi inte hade tränat ihop hon och jag nån gång så var min enda förhoppning att hon skulle få ha en bra och rolig tävlingsdag, och det fick vi! För vi kamma hem både en 2a placering, och en 5e placering!

Min andra valpköpare Johanna med Trick körde även dom blåbärsklassen, och kamma hem två stycken 4e placeringar! Kan inte säga annat att man blir bra stolt!