Agilitypinne!

 
 
Så är även denna helg över. Det går så vansinnigt fort och jag önska ibland att helgerna kunde vara liiiite längre. 
I helgen har Skåningarna kommit upp för att agera barnvakt så jag och J kan åka å tävla.
 
Efter ett otaliga sömnlösa nätter med barnen var det rätt (skönt ska jag inte säga) Men Roligt att få komma iväg å göra något, även om det innebar att klockan ringde 05,00 och man insåg att man typ fick somna för 30 min sen... Småbarnsliv och tävlingsliv i ett.

Helgen har erbjudit många fina felfria lopp av varje hund vi har haft med. Tråkigt nog så räckte inte alla lopp till nån pinne även om hundarna var felfria, förutom ett med Saik. Nu har vi bara en pinne i varderaklass innan vi också kan kämpa om SM pinnar!
 
Vi har träffat våra fina, tokiga agilityvänner, skit har snackats, och onyttig mat har inhalerats tills förbannelse.
Både jag och J fick många skratt å hade så roligt! J tävlade ju Emo denna helgen, åh jag Saik,vi bytte alltså hund.
Promenader i skogen, funderingar om hundar, hundraser och allt därimellan som kan snackas om hund.
 
Nu är vi nöjda och klara för det här året, summering kommer senare.

Just nu ska jag bara försöka ta det lugnt, (efter lite kaninvak, "bebisar på g", höns, ank, rått, och hundmatning)
För kommande veckan så blir det tufft på jobbet, då 90 träd och miljoner buskar ska planteras.
J ska va hemma med barnen och lulla omkring här på gården i vanlig ordning, men om några veckor börjar han sitt nya jobb! Vi hoppas ev att kunna få en vecka tillsammans innan han börjar. Hela familjen.
 
 
Ps. Dedär julstöket skulle jag börjat med i augusti så jag hann med.