Rus valpar!

 
Rus valpar har kommit, 4 små liv <3
Egentligen kan jag skriva ett jättelångt inlägg om detta, men jag orkar inte för tillfället.
Hon fick 6 valpar, 2 togs bort. 

Så fyra välskapta pojkar har hon fått fram, fyra små änglar, fyra pojkar som betyder väldigt väldigt mycket för mig. Tre nakna hanar och en helt gudomligt vacker powderpuff pojke. Detta är Rus sista kull. Sorgen över att det inte blev någon efterlängtad flicka, gör givetvis att vi har beslutsångest deluxe...
 
Vi ska inte ha någon mer hane, men dom är ju så fina. Allihop. Som besatt sitter jag i timtal och bara tittar. 
Ru är så himla duktig! Och jag är så himla stolt över henne. Denna gången skötte hon alltihop själv, sån skillnad från förra där jag fick typ göra allt. 
Hon lämnar inte deras sida en sekund (om jag inte tvingar ut henne på kiss/bajspauser)

Alla mår vilket fall väldigt bra och det är det viktigaste.
Alla valpar har ökat massor i vikt på bara två dygn. Det är ett gott tecken.
Åh vilka ljuveler, ni anar inte <3