Dag 2.

 
Så nu har jag tagit promenad med alla dogsen och försökt natta avkommorna. Dom däcka en liten stund iaf ;)
Till råga på att allt när jag vart så duktig, har jag tagit två äckliga fästingar som krypit på mig och näst intill tagit sig upp till mina privata delar, som om det inte är nog att man är ommöblerad där nere?

In o köpte första bästa fästingmedel till dogsen (är lite emot sånt)
Men nu pallrar jag inte plocka mer..


Syster Becka var här förut och tog hand om lite matning o blöjbyte medans jag kunde fixa disken, hennes andra kidz lekte med dogsen. Dessutom köpte hon med sig cola o snus! Dagen är räddad! Tills...
 
Johan hem och sa att han tagit en kopp kaffe! han som hållit opp typ 6-7 måna eller nått - åh jag som varit så stolt! (jävlaidiot tänkte jag )men var ju tvungen att pussa å säga till honom att jag älskar korven när han såg lite förtvivlad ut.
Numera funderar jag ut en smakfull hämnd.
Kissa lite i en kaffekopp och erbjuda han den typ? eller ta en av ungarnas spyor och säga att det är mjölk?

KLUNK KLUNK!


 
 
Bill o bull, o morsan.
#1 - - Jillsan:

nu ska du faan vara snäll mot din gubbe som verkligen är manlig av sig o dricker kaffe..
sluta med ditt cola skit istället o ta dig en kopp =)
o sluta ligg där o fjäs

Svar: Det är inte manligt! Cola får man dricka ju hur mö som helst, så man blir tjock o runn!
Kennel All you wanted