Påsken är över

 
 
Hej! 
Dillen och tomaterna växer som ogräs! Sådär bara över något dygn! Helt fantastiskt!
 
I helgen har det både vankas påsk och spårtävling! Jättegrattis till hemma ekipage Börje och Emma som flyttade upp sig till högre klass spår! Himla roligt när det går bra för våra vänner :) Johan stod som mottagare mitt ute i skogen, medans jag jobbade i köket och fixa krubb åt allihopa!
 
 
 
Idag har det vart både lite lydnad samt agilityträning. Ska be Johan fixa lite slalombågar tills imorgon så kan man kanske traggla svåra slalomingångar innan tävlingen 1maj hemma i trädgårn :)
Är sjukt taggad även om det inte är jag som ska tävla, utan det är Johan som ska stå för spektaklet! Har fått ett agilitytält av snällaste Camilla, som vi ska inviga på den tävlingen också! Ylva har redan bokat plats. Äger man ett tält måste man ha bra hundar påstår hon, så det är väl bäst att vi försöker leva upp till det beviset ;) eller ja Johan. Känn ingen press älskling! ;D
 
 
 
 
På tal om något helt annat, (jag kanske får smisk när jag säger det här) men jag tror en mexikansk nakenhund har mer krut i brallan än en vit herdehund har! 
Ska bli sjukt spännande o se om det verkligen är så, för en dag, då är du varmt välkommen hem lilla nakenfis :)