Mitt liv <3

Haha han är ju så förbannat söt! ^^
 
 
Mitt liv börjar äntligen gå framåt,
jag har den där härliga bubbelbadskänslan i magen, eller så är det för att jag är hungrig. 
 
Träningarna med hundarna går bra, tävlingarna likaså.
Min egen prestation med milen har gjort mig nöjd. stolt. på något vis.
Mitt samboliv med Johan är okomplicerat, härligt enkelt, o helt underbart.
Jag håller på att flytta, idag har vi vart o köpte både en stor säng och en ny soffa.
Gillar lägenheten, stor, luftig, balkong, badkar och nära till klubben.
Vad mer kan man önska sig?
Jag har fått heltidsjobb ett tag framöver.
Och det kommer en och ska träffa Douglas på lördag,
både jag och Johan fick en bra känsla av henne.
Vi får se, vi har inte brottom. Douglas är prio ett nu,
han ska få det bästa hemmet - så är det bara.
 
Visst är det både otroligt jobbigt, och sorgligt att lämna bort han.
Men båda vet att det är det bästa. för flockens skull. för hans skull.
 
 
Johan kommer inte sluta upp med hunderiet för den saken skull.
Han kommer köpa in en ny hund, som förhoppningsvist passar bättre i min flock.
Han är sugen på mudi eller mexikansk nakenhund.
Det är dom två hundraserna han faller tillbaka till hela tiden,
så det kanske ramlar in nått troll framöver, när tiden är inne.
 
 
 
Älskar livet. som det är just nu. <3