Nasty shit

Sitter med en del ångest - du ger mig ångest din jävel. fan också fan!
 
 
 
 
Förövrigt så blev dagen inte alls som jag tänkt mig, påvägen rasa bilen ihop - caput! 
- SATANSHELVETSBILJÄVEL!
 
Den skar ihop och dog för mig bara sådär, rätt oschysst så som jag vårdat han så grant!
Där står jag mitt i ingenstans mellan Saleby och Jung, ingen pappa som svarar heller = Hjälplös!
Sätter ut en treangel men den kör en jävel över! Wtf - sprang efter han med högaffel och skrek som en stucken gris! Lönlöst.Bilen satte igång å rökte på som fan, så jag tog mitt pick o pack, ut med hunna, på med selar och börja springa!

Ja det var de jag hade i tanken! Å nåra kilometer senare var vi framme hos Pauline, fy fan vad jobbigt det va, vilodagen de ja....
 
Han fotta liiiiiiite lite, o sen kom dom å hämta min stackars blå. 



 
 
En bild på min lilla Emo som börjar bli stor kille nu :)