Tisdag.



Sista dagen med Linn. Innan hon drar vidare igen. innan hon går till Spanien. 3-400 mil. hon var nervös. hon behövde mina värmande ord en sista gång. En sista bekräftelse att allt skulle gå bra. Kanske möter jag upp henne på vägen, kanske inte. Men hon har sitt spray och sitt överfallslarm - de borde gå bra. det kommer gå bra!


Jag rullar in på grusplan och Linn har ställt upp hästarna så vi kan borsta dom ute idag. det är en underbar dag. Men den snabba omväxlande tempraturen gör att jag känner en dov känsla av huvudvärk. Jag får hästhår i munnen. det är vår - början till sommar- hästarna fäller sin tjocka vinterpäls.

Vi rider barbacka i enbart klänningar. fottar lite, hoppas ni gillar bilderna :) å tar oss sedan ut på en tur. det är en perfekt dag för en ridtur. Vi galopperar på en raksträcka med solen som steker i nacken. En varm bris drar igenom håret. De var underbart. där och då.
Kommer sakna dig som fan...


Linn.


#1 - - Carro:

Jätte fina bilder :D Saknar hästarna när jag ser dem ;)

#2 - - Maudis:

Ja det är helt UNDERBARA bilder!!

Och vilka super vackra hästar!! jag kan absolut INGET om hästar, haha så ingen idé att börja förklara nåt om dem.. haha Är faktiskt halv rädd för dem.. haha