Hate fridays



Nu i ro slumra in lilla älsklingen min

Ner i kudden dig göm i din rosiga dröm
Ack hur skönt slumra in uti bädden så fin
Som blomman på äng i en gungande säng
Och guds änglar de små breda vingarna ut
Och vid barnet de stå tills dess natten är slut

De är över nu. Men jag kommer ihåg alla dagar med dig.
Dom är över nu.


Känslan är obeskrivlig. Ord i just denna stund är egentligen helt meningslösa. De går knappt beskrivas.

Jag vill minnas tillbaka till alla underbara minnen, men just nu minns jag bara dagen...
Då jag tog dig i min famn, smekte din varma kropp, tog mitt huvud mot ditt hjärta bara för att lyssna på dina djupa hjärtslag. Jag pussa dig på huvuvet och smekte dina underbara öron.
Du kände kännslan av trygghet och somna i min famn. ja ville att du skulle dö där och då. för det var så fridfullt.
Jag lovade dig att vi skulle ses snart, för de ska vi, eller hur?

Å jag kom ihåg hur jag viska i ditt öra att allt skulle bli bra snart. Viska att du var speciell. Å hur meningsfullt, betydelsefullt o ärligtsfullt jag nånsin kunnat: viska hur mycket jag älskade dig!

Du togs ur mina armar. Jag pussa dig på ditt huvud. Sa att jag älskade dig. Sen var allt över...

Farväl är ej föralltid
Farväl är inte slut.
I mina tankar finns du.
Där finns du alltid kvar.



Vila i frid Mohammed bredvid brorsan din <3
#1 - - Pauline:

<3!