helg o sönt



Ni vill förstås veta vad som händer i mitt händelserika liv!


Fredas
var sista lydnadshelgen. Å jag ligger sjuk - illa!!

Lördas blev de bio med linus "lingon" nånting, skön film!
Sen ville Kusse ta sig ett glas, kände mig inte ett dugg taggad, men de blev som de blev och de blev ju trevligt ändå!
Mikiz svängde förbi ock, ja o kusse sprang iväg till bowlingen o efter de vela vi bort oss och gick hem. :P

Sön: Åkte till klubben då vi skulle träna jaktträning med ungdomsgruppen! Var hur kul som helst och Saiko var awesome! Dirigeringen höger/vänter gick kanon!! Ska nog köpa mig lite dummys! Saiko verka gillat skarpt!
Dessutom såg en av instruktörerna ut som en telletubbies vilket gjorde de hela ännu roligare! :D Hihi

Moooonday!
Hittat ett perfekt ställe där vi kan köra drag som vi självklart gjorde! PI har för första gången fått invigt att dra mig i sele vilket hon gjorde utomordentligt bra! Hon jobba fint brevid Saik! Hem o mamma hjälpte mig med slalomträning o platsliggning. Älskar min mamma <3 :) hihi

Saiko fick ett spår ock, idag hade han perfekt spårfart. drog över nån meter vid vinklarna men tog dom ändå. Apporterna var klockrena markeringar! Duktig ponk! In o körde lite lydnad med Pifisen!

Ska iväg till Mikael ikväll!

Bröööööööööööööl!