Ny helg, ny vecka!


Jo men sitta innan man får gå ut kan dom! :D


Jo vettni, helgen tillbringades hemma i lugn o ro. "nästan". Saiko fick hem en bruttkompis, dvs Ronja kom på besök! Å Chris kom till mig. Fick vi dubbelt upp med tur, både för hundarna o för mig. Härligt att hundarna går så himla bra ihop :)

laga lite mat, kycklingsallad med vitlöksbröd. å sen blev de filmmys :)
hundarna fick varsina råa märgben o smaska på! Gottans!

Kikat in lite tävlingar nu, känns ju väldigt spännande. Dock är vi ju inte så aktiva på träningsfronten, FRÅGA MIG INTE VARFÖR!?

Men nu har jag iaf bestämt att jag ska få träna med en duktiga tjej som har uppe alla sina hundar i elit lydnad, samt spår. Sen ska vi köra lite viltspår också. Kanske får ny insperation! :D blir nog bra. :)

Idag har jag städat i huset. Hela övervåningen tog jag. samt toaletten. Inte mkt kvar nu. Härligt vill lämna skiten bakom mig o gå vidare!