" Jag tror till och med att det står på Saikos hemsida. "

Att hans negativa sidor är att han är en hund man alltid måste ha 100% koll på "annars tar han sig små friheter"
Men nu har vi kommit till de stadiet då HAN har koll på MIG och inte tvärt om! De känns verkligen som en befrielse. Så harmoniskt och skönt avslappnande på något vis.
Skvallerträningen har gett riktigt stora resultat. Jag litar verkligen på honom.

Pi har jag lös överallt, stan som landet. Hon vänder på en femöring och kommer som en blixt bara jag pratar, säger hennes namn. De känns verkligen som jag är hennes ALLT! Hon gör allt jag ber henne om och mkt mer! Hon är min prinsessa! <3

Förövrigt har jag haft en bra jul och bästa komentaren från Elias till tomten.
E-Vad heter du?
Tomten - Tomten :)
E- Vad heter du i efternamn då?
Tomten - "tyst minut" och inget svar...

Haha barn är så klockrena! :D