Mycket har hänt.

Mycket har hänt sen sist. 
Älskade Lava har fått somna in, allt för tidigt. Daisy har vart på sin första utställning med mig. Leka utvecklas åt alla håll å kanter. Ungarna har börjat skolan. 
 
Denna helgen var den första å kanske enda helgen jag inte har haft något inbokat. Har vart både skönt och skit jobbigt. Jag behövde den men nu längtar jag tills allt drar igång igen. Jag har försökt att bara ligga i soffan å glo på nån film. Men ärligt talat. Min rastlösa själ tar över. Åh jag gillar inte eller trivs av att bara vara. Så jag har röjt, städat, gått långa promenader, cyklat omkull, skrikigt, skrattat, försökt lösa korsord, sjungit, pratat, tittat, å funderat. 
Imorgon tidigt tidigt drar jag till Örebro för ännu en dags skydd med mitt skadade ben som jag inte orkade sitta i 7timmar på jouren med i helgen. 🤷‍♀️ 
 
Framöver väntar DM i Agility, lydnadstävlingar åh göra klart den sista biten på licensutbildningen. 
Och jag börjar plugga 😁
 
Tjofräs sålänge 😘