Det finns så mycket saker jag vill skriva om. Saker som en å var borde få ett eget litet kapitel ❤Men tiden hinns inte med. Jag prioriterar annorlunda, värdesätter varje minut. Lever i nuet. Kämpar, slappar å glädjs åt saker. Varje dag. Är min dag.
 
Jag cyklade tjejvättern och klarade även den med! 3 mil hyfsat enkel cykling, resten pannben! Runt kom jag och medalj fick jag!
 
Min älskade morfar har dött å han fick en underbart fin begravning, när allt var slut och jag gick tillbaks till bilen svepte du igenom mig som en vind. Du var där. Jag kände dig så väl. 
 
Ungarna har blivit 5! Alla mina nära å kära var där å firade denna underbara dag med oss!
 
Midsommar har svept förbi, med midsommarstång, dans å mat i magen ❤
 
Hundträningen går verkligen framåt å ni skänker mig sån enorm lycka, tack för att ni alltid står vid min sida! Älskar er