Vasan. Kalas. Å mina hjärtan

 
 
Vill egentligen tillägna det här inlägget till mina barn men för att inte göra en bok blir det lite annat ock!
 
Det är en obeskrivlig känsla att få ha dom i min närhet, mina två minime ❤
Jag mår så mycket bättre dom veckorna jag har dom. Mina allt. Är det inte helt fantastiskt att få vakna imorse av två sjungande barn som kommer med frukost på sängen å paket! Hur omtänksamma, förstående å roliga dessa två killarna är.
De är så otroligt hjälpsamma med allt!
De viker tvätt, ger mig frukost på sängen, dom städar, donar å pysslar. Igår till exempel tog dom med en påse för att gå ut i skogen å plocka skräp.
Idag sa jag till dom att jag är så tacksam för allt ni gör. 
Då sa båda två. Vi vill tacka dig för världens bästa mamma! Mitt hjärta går sönder av all kärlek.
 
Vi har i dagarna fikat i våran koja i skogen. 
 
Vi var på badhuset igen å de tog sina första simmärken ❤
 
Jag får akupunktur en till två gånger i veckan å bara haft migrän en gång denna veckan! =D
 
Startkortet från Vasan har kommit å nästa vecka drar jag mig vidare norr över för att stå otaliga timmar på skidor. Inköpslista, skavplåster!! 
 
Idag har vi haft kalas för mig med tårta! Samt att jag och Emo vunnit årets apellhund på klubben!