Underbar helg!

 
Min första jobbvecka!
Det var tur att barnen va hos deras pappa denna veckan för fy bubblan vad trött jag har varit. 
Men det har gått bra, nu är alla vårblommorna planterade och vi kan börja förbereda för den hektiska sommarn!
Jag har även försökt mig på att cykla men efter två mil hade jag jävulskt ont i röven! Fattar inte hur jag ska klara 10mil utan att bli liggandes med uppsvullen röv å skavsår i en vecka efteråt... 🤔
 
Fått klartecken av veterinären att starta igång Emo sakta men säkert å vi börjar med lösspring promenader, som han längtat! 🤗
 
Hela helgen var inbokat med finaste vännen Mia, både hon och jag börja jobba denna veckan så var riktigt skönt å välbehövligt med en lugn helg! ❤
Grillat, ett glas vin, spel, dokumentärer, musik, hundpromenader, prat å sovit läääänge!
Såå skönt å välbehövligt. 😊
 
Nu ser jag fram mot en intensiv å underbar vecka med mina barn! Som jag saknat er!! 😘