Tjolahopp

 
Öhm. var ett tag sen.
Det har liksom inte hänt något speciellt. Har börjat jobba lite smått..
Men ändå är läkarbesök varje vecka, inväntar operation, pratat med narkosläkare osv.
Vill inte sövas ner, men det får bli så. Helt sjukt vilka väntetider det är för operation.
 
Är mitt i livet, försöker få någon ordning på barn, hundar och hem. En ekvation som är svår när man är ensam men det går. Jag rör mig sakta men säkert framåt. Min tomatplantor är gör stora, hundgården är klar. Och jag har börjat gräva upp ett land till mina potatisar! Odling är en stor passion i mitt liv.

Saknar barnen så jag går sönder här hemma, men jag är glad att jag har mina hundar, utan dom alltså. Hur överlever man utan hund? 
 
Har precis blivit klar med Resident Evil 7, och jag kan delvis hålla med resensionerna,
De är läskigt, jag har skrikigt några gånger, hoppat till, slängt iväg fjärrkontrollen i ren panik, och jag skulle inte vilja spela det ensam, men det var såååååå roligt! Åh när jag kikar efter andra tv spel är det svårt att hitta något som är lika bra gjorda som detta.
Nått hett tips så hojta!?
 
Har ju mitt Trine, är klar med ettan och tvåan, som båda var bra, däremot är trean inte alls lika bra, så det har liksom blivit lite vilande.

Längtar så till 19 maj då jag ska på Björn Rosenström!


Har en till dröm, jag vill till Afrika, till mina flodhästar. Försöker ivrigt leta efter drömmar, då jag inte haft några på mycket länge.