Att andas gör ont.

 
Den 26e är det KM dag på klubben. 
Jag har vart en trogen KM tävlande i alla mina år. Just för att jag älskar att tävla med mina hundar, umgås med mina vänner, och dansa loss på kvällen.

Detta är första året sen jag skaffade min först hund jag inte kommer vara med.
Hinder har kommit ivägen, för stora att kliva över, eller en klättra över. Jag har försökt lära mig flyga men misslyckats. En dag får jag hem hela min flock, och vi blir lyckliga igen.
Jag vet att Saik och Emo saknar mig. Jag vet att våra hjärtan har brustit i tusen delar.
Jag vet att såren kommer ta tid att läka. Milsvis med promenader innan vi alla blir hela igen. Min flock är splittrad, och det minsta jag kan göra är att försöka laga den igen.
Med alla medel jag än kan ta till.
Själen den är tom, och vi försöker andas på separata håll.
Jag kan säga att det inte går så bra.
Inge vidare alls faktiskt.
#1 - - Kikki:

Kommer att sakna dej på KM helgen. Sköt om dej!
Kram
Kikki

Svar: Detsamma!
Kennel All you wanted