Onödigt dravell.

 
 
Nu kommer ett sånhäringa onödigt blogginlägg.
Men måste bara få säga det, en av mina nya dikter ligger på topplistan nu vilket är väldigt kul!

Johan har både städat hos fiskar, råttor och höns/ankor/kaniner denna veckan så nu slipper jag!

Vi laddar för DM Agility i helgen, vi vilar oss i form bokstavligen. Har inte vart på klubben eller tränat något hemma på hela veckan. Men någon utav hundarna. Har bara blivit promenad och lek. Jag har passat på att lägga mig tidigt i två dar, och det var välbehövligt. För dom andra dagarna har jag och J haft tevespelsmaraton. Åh lär förmodligen ha det i helgen också då vi blivit besatta. Vi skriker, hoppar, trycker, skrattar, blir sura på de där jävla tv spelet. Har jag sagt att jag älskar tv spel?. ;) 
 
Nåväl. Våra småkycklingar som eförsig har vart rätt trevligt att ha gå lösa omkring i vardagsrummet är snart dags att flytta ut till sina nya mammor och äldre syskon. Men när buren är tom har vi bestämt att plocka in lite kaninbebbar i den så länge, tills vi ska lämna tillbaka buren.