Tävling!

 
I fredags hade Johan tagit ledigt för att jag och han skulle få lite egentid å hitta på nått skoj.
Istället fick vi va hemma med en sjuk Harley...
Febertider är verkligen inte kul, känns som dom aldrig blir friska, åh dessutom hade både jag o johan längtat efter denna välbehövliga dag. Men så äre.. ;-)
 
Istället åkte jag iväg å träna med Jessika, med en alldeles (enligt mig) för splittrad hund. Men åh andra sidan fanns de detaljer och ett härligt avslut som var bra. Hem kom jag vilket fall med nya tankar och ideer vi ska prova!
 
Johan gick ut å börja snickra hinder till han och Kids blivande karriär - AGILITY!
 
Lördag vankas DM i Rally!
Jag och Emo gick in med en superenergi och hans attityd å kontakt var inget att klaga på! Vi tog oss igenom banan med bravur å fick massa smickrande ord när vi var klara! Underbart!!! Det slutade med en 5e plats i årets DM men jag är mer än nöjd! 96p av 100!
 
Alla valpar har genomgått ett valptest! Av det kan man iaf säga att jag har ett gäng väldigt trevliga valpar på ett neutralt plan. det var varken för mycket eller för lite, och ingen ljudkänslighet vilket känns skönt! - perfekta sällskapshundar! 
 
För skojs skull fråga jag om hon kunde göra testet på Kid med! Resultatet av det, översocial, trevlig, energisk tik med bra leklust, ingen ljudkänslighet, däremot behöver hon hanteras mer av okända för där var hon motsträvig vid lyftet! iaf om man jämnför med kinesvalparna som hängde där avslappnat å dingla. ;-)
 
I övrigt har Carro vart här, vi har käkat kakor, pratat i Mängder, tränat lite hund, sen passa hon på att diska medans vi la barnen, vilken pangbrud ;-)
 
All you wanted bride of chucky "jodie" har även vart flitig med utställningen å kammat hem både BIR och Big4! Supergratttttttis!!!!