Års resumé

Eftersom jag har gjort årets sista tävlingar så tänkte jag bara snabbt resumera vad vi har hunnit med.
Istället för att gräva ner mig i all sorg, besvikelse som ligger djupt inom mig och kommer bli ännu värre snart så måste jag fokucera på vad vi faktiskt presterat under året.
 
 
Emo.
Har ställts ut med flera Cacib och Cert och blivit Svensk Utställningschampion!
Han har blivit uppflyttad till lydnadsklass 3 (men vi jagar fortfarande LP)
Han har även tävlat i Distriktmästerskapen i lag och vi placerade oss som på en 3e plats!
Även på KM kom vi på en 3e plats!
I Rallyn har han erövrat titeln RLD F, och flyttat upp sig till avancerad klass!
I Distriktmästerskapen i rally kom han 2a.
Åh på KM kom han 2a!
Inom Agilityn har han tagit flertalet pinnar i både agility och hoppklass 1 och bilivit uppflyttad i båda klasser.
Han har även tagit 1 pinne i agilityklass 2.
En 12 placering i distriktmästerskapen i agility.
 
Ru
Har tävlat på Guldagilityn och plockat med sig en pinne i agilityklass och en pinne i hoppklass hem.
Resterande delen har Ru fått vara mammaledig och fått en fin kull valpar.
 
Saiko.
Plockat en pinne i agilityklass 2
Agility Skaraborgsmästerskap, kom han och johan på 5e plats i Agilityklassen.
Han har även tävlat en inofficell tävling där han och johan kom på en hedrande 3e plats!
Johan har även testat på att tävla rally med Saiko men högerposetionen sitter inte och resultaten blev därefter.
Även KM i lydnad men där bröt dom då Saiko ville springa till matte ^^ :P 
 
Så vi har faktiskt gjort någonting under året, vi har presterat, och lyckats. 

En årsresume vad som hänt i allmänhet under året kommer senare.
Mål för 2016.
Jag tänkte faktiskt inte sätta några mål alls. Men åh andra sidan så vore det inte jag.... :P

Emo hoppas jag iaf kunna starta i brukset. Det är mina stora förhoppningar. 
Givetvis kommer vi fortsätta tävla agility och rally.
Lydnaden tar vi om vi hinner med å då främst LP.
 
Saiko.
Framtiden är oviss. Men jag hade planerat att jag själv skulle köra Rally med honom :)
 
Ru.
Hon kommer fokucera på agilityn och bli uppflyttad till klass två.
 
Kid.
Ska ställas ut.
Åh bli en allmänt dräglig hund att bo ihop med. Åh ja, givetvis ska vi fokucera på att lägga grunder inför framtida agility och lydnadstävlingar!