Helgen


Det roliga med barn, att man verkligen ibland kan längta tills de är läggdags, för att man själv är så trött. Sen när barnen väl somnat, går jag varje natt in till dom för att bara sitta å titta på dom, för dom är så fantastiskt fina :) Småtokigt de där :)


Helgen har vart bra, fredags ägna jag kvällen åt att va tävlingsledare, lite ringrostig men gick över förväntan bra!
Lördagen åkte jag, johan o barnen in till stan, träffade Jessica, tog en fika, och letat paket åt Emil och Elias och sprang över ett par charmiga kalaskläder som vi bara va tvugna att köpa! 

Kom hem, visa Jessica huset, sen fick hon förstås träffa alla råttor, o hundar, o sen blev de grillat!
Kvällen vankades de kalas för alla muggar!

Söndag åkte jag till Skara Bk för lite lydnadsträning, åh hem å fira mig på min alldeles första "mors dag!" Hihi
Mamma ringde även också o ville komma med paket till Emo som fyllde år förra veckan.
Min mamma är verkligen världens bästa mamma, grattis på mors dag!
Tänker på alla runtomkring sig och är så ödmjuk o snäll, min älskade mamma <3

Blev även pizza aka Johans önskemål. Så nu mår jag typ gör illa... Men gott va de :)
Gick ut för en snabb lydnadspass på kvällen och fick en fin känsla och bra attityd, något jag inte riktigt lyckades med förut.

Men men nästa lördag är det lydnadstävling, helgen därefter rally, helgen därefter utställning, och helgen därefter GULDAGILITY! Kommer bli asnice!