Öppnar upp.

 
 
 
Nu börjar det nog dra ihop sig, Ru är svullen, Emo börjar bli stressad. Snart löp!
Hua vad jobbigt, tur att man har så fina vänner som kan ta över en kåt mudi när lusten faller in.
Fy. frågar mig än en gång - varför en hanhund till?
 
 
 
Johan är o handlar baguetter och goda ostar till sin blivande fru som ligger på sängen med ont i magen.
Någon träning har det inte blivit. Jag fortsätter att sova, sova, sova. 
Han hyrde två kassa filmer som vi bokstavligt talat plågat oss igenom dom senaste dagarna... 
- Nästa gång är det jag som hyrar film!
 
 
Var eförsig och träna agility en dag i ösregn.
Eller ja, Johan träna och jag titta på.
Paulines malle var med, och det är änna man blir lite sugen på en malle - (Om den bara hade vart randig)...
 
 
 
Jehovas vittne har kommit och stört oss två dagar i rad när vi knullat.
Idag blev jag så sur att jag sen blev depprimerad över vårt bistra liv just då som man inte får ha ifred.
Är det inte Jehovas vittne är det Johans ex. 
Den mest otroliga människa som gud har skapat. Står hon inte utanför dörren en lördagkväll och bankar sönder dörren, ja då ringer hon och trackar en 20-30 gånger per dag. Hon har nu hållt på ett halvår den där bruden - eller ska vi kalla henne stalker? För lämna oss ifred vägrar hon.
Så nu har vi beställt nya nr, skyddad ofcourse. 
Som förhoppnings ger oss lite frid i vårt liv (som bokstavligt talat är helt underbart förutom detta!)
Jag älskar Johan så mycket, att jag får nypa mig i tån varje dag för att verkligen känna att det verkligen är sant!
#1 - - Anonym:

Du får väl sätta upp en skylt på dörren..
Just nu knullar vi..välkommen åter =)

sen bjud in exet samtidigt som jehovas och visa hur det ska gå till så e du av med båda samtidigt =)