Tävling

 
Vädret gör sitt! Det har verkligen varit varmt idag, solen gör mig på bra humör, och kvällspromenaden var sval o lugn. Ni kommer inte kunna tro vad jag har fått för mig, men jag har hittat på något riktigt tokigt!

Jag brukar aldrig gå ut på en tävlingsplan utan att vara redo, men nu är det själva känslan som gör det väldigt spännande! Hipp happ så har ja nu anmält alla TRE hundarn till en rallylydnadstävling, Saiko i fortsättning, och Emo och Ru i nybörjare. Bara några veckor kvar. Så dags å börja träna nu! Saiko har jag förväntningar på, även om vi inte tränat rally på nått år, å Emo ska bli kul å se vad han går för, han är ju trotts allt väldigt ung. Å Ru vet jag inte vad jag tänkte på när jag anmälde, hon har förtillfället knäck i örona, inväntar löpet som skulle dratt igång nu!? 
 
Jag tycker inte rallylydnad är specielt svårt, det är liksom ingen sport jag skulle bli överimpad på om en hund klarar. alla hundar kan klara det. känns det som. eller så har jag tagit vatten över örona... =D Haha!
#1 - - Marie med långnäsorna:

Kommer att gå fin, fint!