Mål

 
 
 
Försöker peppa mig. Det är kallt ute idag. Jag tvättar filtar inför morgondagen. Då jag och Mikkan med familj åker till Öland. Blir skönt, spännande, och framför allt roligt att komma bort! =D
 
Lite mål till 2 september. Det är två veckor, måste ha mål. Blir slötänkt, och oengagerat annars. Mål är bra. Min blir glad om man uppnår dom. Det är viktigt att det blir en liten utmaning men ändå inte allt för svårt!
 
Mina mål för två veckor.
- Sluta snusa.
-Springa en gång i veckan.
-Enbart dricka cola på fre, lör, söndag.

Det kan bli kämpigt!
 
Saikos mål.
-Klockrena fjärrdiringering framför honom.
-Sittande i grupp 1 minut (utan grupp)
-Fart ut till rutan 25m
-Komma på inkallning från liggandes i rutan.
 
Ru
-Fortsätta med slalom.
-Börja släppa gungan lite.
-Träna in klossen.
-Sitt stanna kvar 15m.
-Forstätta älta ligg....
-Tandvisning.
 
Emo
-Lär in komandot fot. Han har fin fina ingångar nu, dags att lägga på komando.
-Ligg med hakan i backen 5sek.
-Apportering med fokus på dra apporten bakåt.
-Klara target platta på 5m avstånd.
-Tandvisning.