Segmupp



Det är lite "mö" nu som vi västgötar säger!

I fredas var de jobb. Upp kvart över två och kom hem runt halv 7, ut med hunna - hopp i säng!
Vakna 12, tog en fika. Å sen åkte jag iväg till Carro så hundarna fick leka o rusa av sig de värsta.
Sen blev det jobb på mc donalds 21-03.

Lördas. Sovit ehm? 3-4h och upp i ottan för att vara tävlingsledare på årets sista arrangerade lydnadstävling på Lidköpings Bk.
Efter sisådär 6-7hundar var jag tvungen att sätta huvvet på högvarv för att orka med... Christina undra om jag behövde en rast - men vi kör på! Å personligen tyckte jag att jag lyckades galant! Jag Pressar mig alltid till de yttersta, och min psykolog säger att jag alltid är för hård mot mig själv. Han gnager det ända in i benmärgen. Jag slår dövörat till....

Jag vill inte göra fel, jag hatar att göra fel, kanske är jag lite av en perfektionist när det gäller mig själv och hur jag ska göra/beté mig?..

Iaf så var jag bjuden på halloweenfest på lördan, var trevligt fast jag inte stannade så värst länge. Å inga halloweenkläder hade jag heller, värt? Gå på halloweenfest utan att va utklädd :P

Söndag. Ömn ömn.

Fy vilket tråkigt o kasst blogginlägg! HAHA
Så jävla bra! :P