Bilder

Hej! Har precis vart o badat vovvsarna o mig själv. Rätt trött så det får bli lite uppdatering i bilder vad som hänt de senaste dagarna :)



Måndas tog jag med mig brudarna ut för å dansa!
Var riktigt riktigt trevlig o framför allt roligt!


Tagit en en lång välbehövlig ridtur på 3h, rensa tankarna!
Galoppen kändes riktigt bra, o han var inte alls lika stel i ena benet som han har varit förut. Fin fina gubben :)



Hunnit med o shoppat lite till mig själv som inte bara hör till "hundarna" en grå kavaj och ett par shorts! "Happyface" :D Även om det inte syns på bilden, men var sjukt trött :P
Vad tycks?



Snodde en söt bild Iren fottat på mig o Pi på Ryda utställning!



I helgen åker jag förmodligen ner till Borås å tillbringar helgen på hundutställning, samt på lördag ska jag nog smita iväg till fru uppfödare så Pi kan få röjja lite med sina syskon! Ska bli kul att se hur dom utvecklats! :)


OBS! Hade gött i värmen å glöm inte o bada mycket!