Tävling - Träning. You name it



Nu har jag smitt planer... Jag och Carro.
Jag har vilket fall som helst kommit fram till vad och hur jag ska träna för att kunna nå fram till ett resultat. 
Nästa fråga är när?


Obligatorisk träning är varje helg
, freda - lydnadskurs. Sönd - Agility. Vi kommer köra så ett tag framöver.
Känns härligt. Jag har vart en latmask de senaste - men nu har Carro sparkat mig i röven!

Tvåans platsliggning går som på räls, visst vi har precis börjat. Men de vådar gott känns de som iaf. 3 nya moment ska läras in, flera behöver finslipas. Men de hinner vi.

Carro tävla i rallylydnad i helgen, 93p av 100 möjliga, och blev därmed godkända och kom på 4:e plats på sin första tävling! HÄRLIGT!!

Mohammed har vart iväg en vecka och "gjort sitt" på en annan hona! Hämta hem han i lördas - hoppas att det har tagit sig. :)

Sen så har jag tydligen blivit lite "Smygtjock" som en kompis kalla det. Jojmänssan hahaha! Har ju faktiskt mitt simkort som inte har gått ut riktigt ännu. Får ta mig i kragen - JAG GILLAR JU å simma. Faktiskt!
Sen borde jag kanske byta ut alla drickor mot kolsyrat vatten, eller vanligt citron vatten. Dels för min hälsa, dels för mina stackars tänder... Då  jag var smart nog och inte tog nån försäkring.


Sen bortom all träning smiter tankarna förbi till nån helt annan <3