wonderbara


Underbara dag!
Vakna, tog en dusch och åkte iväg till Carro som jobbade på Västerby hunddagis/pensionat.
Kom lagom till eftermiddas rastningen, vi var tio hundar inklusive Pifisen som fick gå lösa. Gick väl runt 45min en timme! Tillbaks o skulle köra Adde o Saiko i pulka, gick mindre bra så efter lite om och men så slängde jag på mig skidorna och körde lite sånt ist! De gick undan ska ni veta! :D

Antar att Carro blev avis och vi bestämde att vi skulle ta ett varv senare sen, åkte hem hämta pizza, och satte oss å käka. Sen iväg och körde skidor bakom vovvarna! Men fyfan vad ont jag har fått, körde omkull ett x antal gånger, och körde rakt in i skogen 2 gånger! Tur att ingen filma mig, HAHA! Uppförsbackarna var bäst ;) Saiko jobba bra i selen idag och jag stod mest o njöt av utsikten när vi svisha fram ibland träden! (iaf uppförsbackarna, neförsbackarna var mardrömmar! Hahaha.

Måste klura ut hur man svänger, på nått sätt måste de ju gå... Hmmm ...
Pi fick springa lös, nu är dom minsann trött o nöjda! :)


Alla får gå lösa förutom Kaj, för han är en buse! :P

Frihet! Salukin vidgar sina vingar :)