Saiko :)



Japp i månadas börja ja o mamma på våran diet. Gick väl sådär tills våran Hermankaka var klar. Vi hade ju dock matat han i 10 dar så vi var ju bara tvugna att smaka pån! O FY HELVETES VAD GOD HAN VAR! Läskigt god!

Men å andra sidan så rörde jag på mig ordentligt igår. Flera låååånga långpromenader samt att jag hann med simmet, 40 längder. Duktiga jag :D

De gav iaf resultat inatt när jag skulle upp å jobba. I vanlig ordning vaknar jag tänder lampan och hundarna sträcker påsig o ska med ut. Men nepp, båda lyfte inte ens på ögonbrynet när jag gick. typ. "Gååå å jobba du, vi stannar här". trötta små stackare ;P

idag lämna jag in min semesteransökan. och sista veckan i juli och första i aug tog jag ledigt. tänkte spara några veckor om man vill göra något restreande delen av året. Men förhoppningsvist har jag både flyttat och fått nytt jobb innan dess! :)

Samt att mamma släppte av mig i stan och tog med Pi till mormor på hennes ålderdomshem, där hon fullkomligt ÄLSKAR att vara. Själv tog jag headsettet och Saiko i andra näven och promenera hemmåt. Ganska långt hem så vi vart duktiga idag med :)



Fina killen :)



Fullt ös medvetslös! :D



Love you! <3