Sjuktider.

 

Hej nu har jag legat inne huller om buller så länge att jag tappat räkningen. Förutom att jag har en svår lunginflammation, är mina levervärden skyhöga. Jag har vart hemma nu i några dagar, och idag ringde en överläkare och sa att jag hade lite mer smått och gott i min kropp, och att jag måste byta antibiotika ännu en gång, (Va blir det nu? Tredje? fjärde gången?) Han var mycket påtaglig att jag inte skulle dö, men att jag måste sluta med medecinerna och börja med dom nya omgående annars kan de bli större komplikationer.
Känns ju lättande, eller hur?

Vill så gärna tacka ännu en gång mamma och pappa som tagit hand om både hundar och barn åt mig när jag legat inne. Jag vill tacka Mattias för att du tränat Emo åt mig, och vänner å familj som har kommit å hälsat på mig, i all den trisstress som blir när man ligger inne.

Nåväl. Jag har haft ett par stjärnor i min trädgård som jag självfallet var tvungen att fotta.
Åh vilken jädra fin form dom va i. Raserna greyster och Dante som är en scandinavia hound :)