DM resultat

 
 
Jag har inte skrivit på länge nu.
För att det jag går igenom gör lite för ont, det är för smärtsamt att dela med sig av.
Men det finns ju stunder, som DM:et som jag inte ens delat med mig av. Som jag ska göra nu.
Mina tre underbara, levererade.
Det var inget jag begärde, eller ens kunnats hoppats på.
Men det gick bra. Väldigt bra. Över förväntan.
De bästa resultatet av dmet var
Ru 1a i en klass, totalt kom hon inte med då hon diska sig i andra.
Emo 2a, totalt vet jag inte, jag tror vi diska oss i andra?
Saiko 2a, och totalt 4a i DM.
I laget kom vi på en tredje plats.
Summan av kardemumman har hundarna skött sig, blev så glad att hela kroppen fylldes med endorfiner, och in på sbktavling för att hinna anmäla till ett sista lopp för i år, och det hann vi.
På lördag smäller det igen. Då drar jag iväg med mitt underbara gäng!