En blomma

 
Tack för vasen, nallen å den vackra blomman,
åh det fina kortet!
 
Jag har aldrig fått blombud så detta värmde verkligen att nån tänkte på mig i dessa tider.
Tagit nya blodprov i veckan.
Var hos läkaren idag, blir sjukskriven under en längre tid men fick ett glädjande besked att jag får börja behandlingen om några veckor. 
 
Dagarna går.
Har sovit bort hela måndagen. Är så trött.
Igår kom jag iaf ut å fick rida en kortis. Kändes helt underbart fast jag fick ligga migrän resten av kvällen.
Men det var det värt.
 
"En dag, eller dag Ett. 
Du väljer"
 
Jag satsar på dag ett från och med nu.
Åh allting jag gör under hela dagarna kommer kännas tillräckligt. Ska iaf försöka ta det så. 
 
Jag söker även hundvalpar av alla de slag att få hälsa på. Det lindrar ångesten jag bär på en smula.
 
Ta hand om er. / Nadine