Allmänt.

Dagarna går.
Fick frågan om vi tittar mycket på tv. Svar nej, men dock film. Fast de tar oss tre, fyra dagar för oss att kolla igenom en :P

Collin har vart lite depprimerad sistone när han ska till dagis, och allt i mitt mamma hjärta skrek att det var nånting som var fel. Varje dag frågar jag om dom har haft det bra på dagis, och Harley svarar alltid glatt ja. och Collin, Nej.
Collin vinkar inte ens när vi lämnar honom utan bara stirrar ner i golvet, ja nånting är det ju som inte stämde.
Igår fick jag svaret. Att det var en kille som var på honom jämnt å ständigt, genom att rivas,slåss, dra i kläder...
Blev bokstavligt talat ledsen, då de övriga dagisfröknarna sagt att allt är så bra. Alla utom EN.
Jag tror på denna "enda". Utan tvekan. Tur att man ska ha utvecklingsamtal på måndag, då ska dom minsann få höra på sanningens ord.
 
Imorgon ska vi hämta hem Emo igen, och även om vi har att göra så de räcker så saknar vi honom så!
Idag har även Saiko försökt para Kid, så nu hålls även dom separerade. Liksom varför kastrera en hane? Är som att slänga pengarna i sjön :P

Bland all städning och barnbus, så har vi även hunnit sätta lite blommor idag, och påbörjat projektet, "göra de snyggt i rabatten" (evighetsgöra) Johan har pillat på nya bilen, och jag har tränat hundar.
Saiko i lydnadsklass 3, samt lite högerhandling i rallyn.
Ru i agility och Kid i rallylydnad.
 
Imorgon är det Fredag och helg! Fyfan va gött det ska bli!