R.I.P Kicken

I veckan har jag vart iväg på klubben och tränat lydnad med Emo.
Kört två gånger nu och han har skött sig klanderfritt, och jag skulle definitivt anmält till en tävling om man bara hade haft några pengar över. Men bara å gilla läget. Massa härliga agilitytävlingar som jag går miste om nu i april. Kan ärligt säga att jag fäller en tår.
Kid har fått följa med hon också å lekt ruset av sig, oj vad hon har haft roligt!

Idag har jag tagit en sista avfärd med kickbicken. Körde med Emo själv idag och Carro med hennes hundar sen tog hon min trotjänare med sig hem då den egentligen är hennes. Känns surt när man så gärna velat tävla, och tränar rätt aktivt med den. (ville helst slå na på käften, och knöckla ihop henne till en boll, å komma på alla världens undanflykter för att hon inte skulle ta med den hem, men istället bjöd jag på kladdkaka för att glömma) Men får helt enkelt ta en hederlig mountain bike istället, eller varför inte farmors gamla cykel. Efter att ha surat en stund så jag la jag tre spår till hundarna för att trösta mig själv.
Skönt att dom gick bra.
 
Så för att hänga läpp hela livet så är jag glad över att jag har fyra hundar som går med på alla tokigheter vi tar oss ann. Upplet har det givetvis blivit idag med, som varje dag. Kul å enkelt. Eller ja allt är ju relativt men det är roligt iaf. Såg en gammal bild på Ru när vi hade kört mycket WP, måste verkligen dra igång igen, asså dessa muskler gör att det dregglar i mungipan på mig, så läckert!