Tävling

I helgen vart det tävling igen!
Ru och jag kamma hem vinsten ännu denna helg! Hon går riktigt bra för tillfället, första gången vi startade i hoppklass två, tror hon kom 6a i agilityn, MEN hon var EN sekund för långsam och pinnhelvetet togs framför näsan på mig. OM jag var bitter? Bara för namnet, men Ru hon gick så fint älsklingen!
Johan körde Saik, och Saik han ville köra med mig ;) Men å andra sidan av alla lopp så har hälften av banorna sett kanon ut och hälften flummt.
Emo gick rätt okej denna helgen också. Det går snabbt och det gäller att anpassa varje steg man tar till den hunden, vilket gör det lite svårt för mig ibland, även om hunden går kanon! Han fick iaf en femte placering. Och på slutet av dan så var det klass som hette tunnelrejset för alla hundar från 12 mån så jag fick snällt efteranmäla mig på tävlingsplatsen med Kid. Det gick som planerat. Kid sprang och sprang och sprang och hade jättekul ;) Hon han till och med hälsa på en funktioner under loppet, och efter loppet var hon påväg till grillen, tur att hon kommer på inkallning iaf ;) Hon slutade på något konstigt sätt på 7e plats.
 
Idag fyller Silver Fang kullen 1 år, kommer ihåg dagen som igår när stjärnorna föddes!
Vad jag har fått bekräftat mår alla prima och lika härliga nu som då :) <3

Vi skulle egentligen gjort ett BPH idag, men beskrivaren blev sjuk och vi fick ställa in, istället drog jag till klubben med två härliga valpköpare för att träna inför kommande tävlingar, såsom både lydnad och agility!