Träning!

 
Träning på Skara bk gick över all förväntan!
Emo hade jättefin attityd i ALLA moment! Då blir man själaglad!!!
Något jag sett är nån form av oro i alla liggande moment, ex under plats, läggande under gång samt fjärr! han kör gärna ner nosen nämligen.
Får klura ut hur jag ska göra!
i övrigt kändes det lovande ut!
 
Kid körde fotposition, läggande, rutan å var så lydig!  linda träna å kampa med vera, åh kid tyckte det såg jättekul ut drog full kareta mot dom flera gånger, men så fort jag ropa på henne så vände hon på en femöring! Duktiga duktiga lilla urhund <3
 
fast innan lydnadstävlingen ska vi försöka göra bra ifrån oss på Rally DM i helgen!
 
I övrigt har jag legat med en olidlig migrän å fått en mexvalp i badkaret när man försöker vila ;-) 
 
Imorgon ska jag på tvillingträff! spännande!
 johan å pappa ska leka imorgon, så jag å twins,hundar,valpar ska passa på att mysa i mängder :-)