En roadtrip!

 
I helgen kom Skåningarna upp för att va lite hund och barnvakt, medans jag och johan kunde åka på Roadtrip nedåt landet för att ett dygn bara få vara, bo på hotell och äta tre rätters middag.
 
Blev förstås lite Mc donalds och fönstershopping innan vi kom fram.
Sen tillbringa vi dagen i Spa avdelningen och bada jacuzzi tills kroppen såg ut som en uråldring gammal tant.
Det var så skönt att bara släppa allt, att andas. Jag menar verkligen ANDAS, på riktigt.
Att ha en funktionabel diskution utan att avbrytas bland blöjbyten eller rumsrenhetsträning.
Vi båda fylldes med sån energi, känns som jag kan leva på den länge.
 
Att hämta barnen på dagis på måndagen var ren skär lycka, båda sprang fram med öppna armar och Harley skrek Mamma när jag kom. Mamma? Aaaw mitt hjärta brister <3
Hundarna var givetsvis jätteglada att se oss, och vi dom.
Träning inbokad med farbror krull. Ska bli kul! :D