Onsdag.

 
Såga. Måla. Hamra. Borra. Slå.
Fundera, spekulera, och framför allt, alltid ha en plan B.
eller som jag alltid gör, improviserar...

Dagarna rullar på med staketuppsättning, kladdkakeätning, och en konsumtion av alldeles för höga halter av cola o snus. Livet leker!

Har fixat trappan inomhus så som vi vill ha den, med barngrindar!! :D
Var hopplöst utan, då ungarna använde trappan som klätterställning.
Vet inte hur många gånger jag hämta dom i trappan, jo jag har koll på dom, men när jag tar den ena så går den andra upp, och så håller dom på. mest hela dagarna ;) Som barngrindar var väl nödvändigt :)

Sen har vi satt massa stölp till hundinhägnaden. Planen är när allt är klart att ha två stora inhägnader, en till hundarna och en till barnen, som ev. kommer komma till användning när Ru löper här i huset ;)
Samt en tredjedel av gården ska vara oinhägnad för träning!

Har ett stort uthus som jag börjar småfixa med också, ska bli ett stort hundhus till hundarna under sommrar, vår och höst. Två plan inomhus och sen ska en hundgård köpas in, så dom kan gå ut och in. Ja vet vi lämnar typ aldrig våra hundar så kanske är helt ovärt egentligen. Men jag tycker det är roligt, och jag kan lämna hundarna där med vetskapen att Saiko inte förstör ännu en ytterdörr. Ni vet han öppnar allt.
Söker en begagnad, gratis soffa/fotölj, i vilket skick som helst nästan bara den är inte möglig, då den ska va till hundarna :) Så nån som har har hojta till!

Har vart extremt hurtig de sista dagarna så igår fick jag ett välförtjänt bad! Har extremt svårt för att koppla av, åh bad är det enda som hjälper, provat både yoga och meditation men inget funkar, förutom bad.
Kanske eförsig har med att jag alltid har hundra bollar i luften och är extremt impulsiv, men jag har lärt mig acceptera mitt jag, och trivs med det.
Tacka gudarna för att vi köpte badkar!
 
 
Ru går snart in i löp, då blir det rajtantajtan! ;)