Valparna!


Fått massa bilder o uppdatering av valpköparna, dom är så nöjda med dom allihop, känns så himla bra!
Alla får sova gott om nätterna och allt verkar gå så himla bra! SÅ himla nöjd, med mitt och deras jobb! Älskade små liv, Trick åkte förra fredagen, bor bara 10min från oss! Kommer lite bilder på Jodie och nakenhanen i Norge, som blivit modell för ett företag till hundselar, vilken snygging! :D

Visst är det tomt, å en smula tråkigt att det inte blev någon valp till oss. Men så är det ibland, men å andra sidan så blev ju allt mer än bra för valparna, och det är de viktigaste!

Vi väntar ivrigt på våran mex som förhoppningsvis flyttar in nästa år, bokad å klar, ska bara bakas först! ;)
Drömmar kan slå in <3

Jag har aldrig varit en sån som bara drömmer, utan jag kämpar hårt för att mina drömmar ska bli till verklighet, "bara prat har jag aldrig ett gett mycket för" Många har försökt vägleda mig in på andra banor, men jag har alltid gått min egen väg,och jag tror det är det som har gjort att jag tagit mig så långt!

En av mina absoluta största drömmar var att bli uppfödare och få en kull valpar, kämpat har jag gjort för att få fram en bra avelstik, att det skulle ta sisådär 12 år ja det visste jag inte men, jag gav aldrig upp! Drömmen har slått in. En hundkärra ville vi ha, vi har sparat varje månad, och tadaa, när tiden var inne då köpte vi en! Vi vill verkligen verkligen gifta oss, det kostar skjortan! Vi sparar å sparar, men giftermål är en sak som verkligen kostar stora summor pengar! Helst vill vi göra det nu, men det går inte :( och det är så himla tråkigt. Men vi kämpar, för en dag står jag där framme i altaret med dig <3