Julstök med allt vad det innebär

 
Julstök
 
Även om jag har två tvillingar så blir det en jul ;) (syftar mest på att hehe min vän på facebook inte orkar göra iordning någon jul, utan firar det med en cola) Nej inte riktigt så blir det inte, har julpyntat hela lyan, idag har jag dammsugit, bakat knäck, julskinka och Johan har gjort en såndär gräslig Jansson, ni vet kattmat? Sen har man roat ungar, gett dom käk, badat Ru, haft en sömnlös natt, försökt att plocka iordning lite, fast det ser ut som en bombnedslag här. Hållt isär Emo från löpRu, ja ni vet, lite sådär julkaos?

Igår var vi å träna hunna, eller iaf Emo och Saiko, Rutan fick bara promenad. Saiko gick riktigt fint, afrokrullet hade fått lite hjärnsläpp, får jag skylla på Ru? 

Ikväll kommer skåningarna upp, hinner jag ta ett bad då måntro? Naj för här vankas bingo lotto, vi ska ju vinna miljoner, gifta oss, köpa gård och resa jorden runt och klappa flodhästar på vägen... Kollar galet efter nakenråttor, men finns inga i Sverige typ längre, ni tycker väl att jag är ännu mer galen nu, men kanske kanske så finns det plats i något litet hörn här nånstans. Jag vill ju så gärna... Men men.

Vi var förresten o kolla på ormar för ett tag sen, långa stora, tjocka, till små smala fjantiga. Jag vill ha en big one! Butikägaren tyckte inte vi skulle skaffa en av större sort när vi hade barn.? Som om vi skulle låta dom mysa med dom o ta en smakbit? Blev besviken o gick över till gift avdelningen och sa till Johan att vi kanske skulle köpa en giftspindel eller skorpion istället. Ägare snegla lite mysko på mig, å efter att jag fatta att han inte tog min pik, så pallra vi oss där ifrån, utan orm, skorpion eller ödla, men det var väl lika bra det :)
 
 
Nu får jag äntligen gå ut med att en av mina systar också väntar enäggstvillingar! Så ofattbart otroligt, hur händer det liksom? Ballt som tusan är det, och roligt som fan ska det bli!