Dagarna går.

 
 

Min semester höll inte så länge, nu har jag fått hoppa in denna veckan pga kris. Så är det ;)
Då kanske det blir en utomlandsresa i vinter istället. Kan va skönt det ock!
 
Farmor bjöd mig, johan o alla syskona på mat på kinnekullegården idag. Var himla trevligt att träffa allihop igen, saknar dom så. En liten promened på kinnekulle blev det också med hundarna!
 
Vi har även tränat agility idag, fokus på svåra ingångar, och bakombyten, vilket jag är nöjd med! Ru är ju en gangster asså! Laddar som fan till på lördag!!! Johan lär sig, och blir bättre å bättre för varje gång :) Hann med en bra platsliggning med hundarna också.
 
Å sen fick jag ju träffa dom bästa, mina flickor Marie å Pernilla <3
 
På fredag ska jag o johan rida islandshästar, värsta långturen med fika å allt. Haha så busigt, så nu får vi se om Johan är en såndär cool Cowboy som han påstår sig vara ;)