Vackra o duktiga hundar!

Visst trodde ni att jag skulle sitta hemma å dega idag? HAHA!

Så blev icke fallet, ska man komma nånvart får man sparka sig i röva, eller be hundarna att göra det åt en!
 
Tre hundar, tre spår!

Ru: Var ivrig som fan , spåra har vi gjort nu - det kan jag! Påstår hon. Å visst är hon duktig, om hon kunde dämpa sig lite, men det är ju så förbannat kul! NÄSA har hon iaf! Körde lite agilityträning - framåtsänande! Så så superduktig, samt säcken ala rööfärg! Gick fint så fint, så duktig så duktig! Mammas stolthet!
 
Saikomannen fick också ett spår, han går alltid lugnt, trygg, och noggrannt! Apporten in samt en leksak i slutet! Fick även en budföring med "skott"! Han reagera men sprang ändå! Jag drar alltid ut på skotträningen, för jag vet att han tycker det är jobbigt, men ska vi komma nånstans får man ta tag i det jobbiga! Å kan säga att han var superglad efteråt! SKITBRA POJKEN!!!
 
Emofisen fick ett helt appellspår idag, han har inte spårat mycket, men på honom ser det ut som om han aldrig gjort något annat, alla pinnar tog han, vinklarna såg jättefina ut! Agility - framåtsändande, han behöver mer träning på det, har lite svårt att lämna mig! Men han är en gud att handla, extrem känslig vid min singnaler, precis som jag vill ha honom, drömhund!!
 
Tack för all hjälp Pernilla, utan dig hade vi stått och stampat!
 
 
 
 
Ikväll har det blivit prat med fru uppfödare, Rus pappa, mamma, samt halvbror har agerat fotomodeller på HÖÖKS! Så jävla snygga!!!
 
 
 
 
Åååh va fina ni är!