Födelsedag m.m

 
Här är Ru när hon biter sin pappa, hahaha förjävla roligt! Lol.
 
Ajust det, Martin fyllde 30 igår, men eftersom jag bara har massa bilder när han har klätt ut sig till något lustigt så väljer jag att inte lägga ut något, han är ju trotts allt 30! ;)

Men grattis i alla fall!
 

Så gick jag ur bilen och möttes av Keberos som välkomnade oss så hjärtligt. Jag tror hundarna hade längtat efter varann. För kärleken och glädjen går det inte att ta fel på :)

Iaf så hade Saiko smygit sig in i hönshuset och smaskat på hönsfodret. Tror han har skitit 6 gånger idag, och basjet är lika mjukt som en bejbiröv! Så tips, ge inte era hundar hönsfoder - om ni inte visste det innan ;)

Sen tänkte jag bara upplysa om tre filmer jag hyrde i förrgår som är helt ovärda att se, jag tänkte om ni ville ägna er tid åt att göra något annat som att sticka, virka eller måla en tavla  eller så, men eftersom jag nu fick en akut minnesförlust (Like always) så kommer jag inte längre än såhär...