Lalala

 

Hitta en gammal lista. lite tidsfördriv 

 

HAR DU ?..
Folköl i kylen : Öl luktar pink!
Något husdjur : Ett gäng hundar och ett kattskrälle (vill ha nakenråttor)
Några syskon: Vänta ska fråga mamma.
Någon favoriträtt : Allt med champinjoner!
Någon flick/pojkvän : lite här å var
Puder på dig : Ungdomshy - behöver inte sånt crap!
Några framtidsplaner : Bajsa. Gifta mig rik å göra karriär.
Någon sjukdom : Säkert en släng av damp!
Gymkort : latmask - men ska skaffa, lovar hihi
Några kärleksproblem : tidsfördriv.
En homosexuell kompis : Mikael känn dig mobbad! :D
Duschat idag : Om jag orkar ;)
Någon kompis som snarkar : Ru
Någon vän som spelar i ett band : Ajjemän
Några mvg:n : I idrott! Som Zlatan!
Någon som förstår dig : Sällsynta. Finns sånna?
Tuff kompis som kan försvara dig : Emo - utan tvekan ;D
Något beroende : Socker.
Något du har svårt för: Ensamhet. Varför tror ni jag har hundar?
Fikat idag : Behövs inte - im a fat ass!
Nagelack: Guldigt så jag slipper se skiten under naglarna.
Någon vän som bor i ett annat land : Inte längre.


VEM ?..
Avskyr du : Folk som gnäller på hundhår.
Hånar du : naj är en snällflicka!
Delar du mest minnen med : Shakie, och Saiko.
Längtar du mest efter : åka vattenskooter vore inte fel asså.
Stör du dig på : mig själv.
Gosar du med : Hundarna. Kanske Jessica på ett hörn. 
Lagar mat : God mat!
Diskar : Städerskan?


VILKEN ?..
Tidning läser du :
Brukshunden?
Buss åker du oftast : jag går.
Frisyr har du : kort på ena sidan, långt andra ^^
Dag fyller du år : Olika från varje år.
Årstid föredrar du : Alla eller mest vintern.
Stad är du uppväxt i : Lidköping


VAD ?..
Gör du nu : klura på hur länge jag orkar hålla mig innan jag måste skita!
Gör dig till en bra människa : Jag är inte bra. Jag är bäst!
Gör dig till en dålig människa : Jag är busig.
Vill du arbeta med : Djur. Gärna flodhästar.
Är roligast just nu : Inget är humorbefriad.
Har du på dig nu : T-shirt och ett par korta byxor.
Har du för smink idag : Naturliiish!
Äger du för skor : går barfota
Har du för storlek i skor : 42. Storfot!
Läser du för bok : läser inte. tittar på film.
Ska du göra nu : Äta frukost. Träna vovvar. Åka hem till päronen. Filmmys med syrran Nisse ikväll <3