lite om dagen :)



Öhm. Käre Saiko har öppnat dörrn så nu ligger jag här fullpälsad i sängen med elementet på max! Brrrrr. dumhund.

Kanske har hält lite vatten över huvuduet för rutan gick inte så jävla bra idag, en godkänt av 3 = inte okej.
Måste träna platsliggning också men finns ju inga hundar ute nu o tränar plats i snöööö! Känn ingen press Nadine, bara en vecka o några dagar kvar. Känn ingen press Saiko - nej nej gör inte det för guds skull! :)

Ru väcker mig i vanlig ordning 11,40 varje "morgon". Folk tycker säkert att jag har lyx som får sova såpass länge, men jag tänker inte sluta gnälla förrän hon lärt sig sova till minst 12!
Har minskat lite på mina sovtimmar men det får gå. Har försökt att hålla mig borta från godis, två hela dagar har jag lyckats! Men jag har ätit som en flodhäst hela tiden och frukt är min bästa vän! Men imorgon blir det lite fika tror jag minsann - längtar som skamm! Haha

Sen har även en av Rus framtänder som "fattades" som valp börjat komma! Yes! Tjock o stark värkar den vara också! Även en mjölk canintand som hon tappade för nåra veckor sen har börja sticka fram också! :)) Hihi!
Blir bra det här ska ni se, kommer bli riktigt bra det här!