Didodidammdamm




Jag hade glömt att jag hade så vackra syskon. Jag hade prioriterat bort dem. Och så står de plötsligt där runt mig som varghonor. Den ena efter den andra. Total uppslutning. Och jag tänker vad har jag gjort för att förtjäna er och de bara ler, tystar mig och säger sov nu. Vi vaktar dig.

Nettan sov hos mig i helgen. I min 90 säng. För jag behövde henne. <3

Prata. Prata. Älta. Analysera. Pilla navel. Gråta en skvätt. Skratta. Se varandra. Det är nu det börjar.

Idag har jag tagit det lugnt. Ru har fått sitt första spår. Kokat hjärta och lever till hundarna. Pratat med Pernilla och förklarat att man inte dör om man går innanför vetrinärporten. Och efter det blev de bio med Linn. Warhorse. Den va okej. Men det var ingen Black beuty precis men men...

Förövrigt. Planerar. Filosoferar. Överlever. Weeeeeeei!