Ännu en hunn dö.

Nej jag har varken bulimi eller käkat flera paket av laxeringsmedel, även om det verkar va så.
2 dagar har jag legat magsjuk nu. Jag behöver både jobba, och sen ska jag debutera Emo och ställa ut Ru i helgen. Jag måste bli frisk. NU! Har massa att förbereda.
 
 
 
 
 
Vännen Frida har förlorat sin Hutch, genom att nån bonne har skjutit ihjäl han pga att han trodde de var en varg. När ska svenska männskligheten sluta skjuta våra stackars hundar och vargar och istället ägna sig åt att hitta ett vettigt stängsel som håller rovdjur borta, eller för all del skaffa er en rejäl boskapshund som gör sitt jobb!
 
Så slipper våra dyrbara vargar lida, eller våra älskade familjemedlemar bli av med skallen.
 
En kompis till mig har över 2, kanske 3m höga inhägnader, eltrådar samt rejäla hundar å dom har då fan inte blivit av med några får? Märkligt!? Ansträng er lite för helvete!
 
 
 
Jag förstår att det är jobbigt. R.I.P Finaste Hutch! <3